Pagina's

25 mrt. 2015

HEMA nailpolish 823.

A quick swatchyswatch today. As we speak, I'm in the middle of a killing exam week so it's a bit quiet on my blog this week. Sorry for that! I will come back strong, I promise. Anyheuw, enough about my terribly difficult life. On to this drop-dead gorgeous polish by our Dutch brand HEMA. Love this polish, got nothing to complain about quality-wise. I wish it wore a bit longer though. It's a gorgeous red polish with blue, pink and gold shimmer that appears in the sunlight, that is quite special for a pretty basic brand, good job HEMA! It's a shade my boyfriend loves, really. He said it reminds him of Jessica Rabbit. Well, I'll stop talking, you can see for yourself.

Even een vlugge swatch tussendoor. As we speak zit ik in een aardig stressvolle tentamenweek dus het is een beetje rustig rond mijn blog. Ik leg bij dezen de belofte af dit niet zo te laten blijven. Ennieheuw, genoeg over mijn verschrikkelijk moeilijke leven. Hier een práchtig lakje van onze goede oude HEMA. Dit is een hele mooie lak waar ik weinig op aan te merken heb (al had ik gewild dat hij iets langer bleef zitten, jammermaarhelaas). Het is een rode lak met blauwe, roze en gouden shimmer, erg bijzonder voor een HEMA-lakje, good job HEMA!








What's your favourite red nailpolish?